Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Δύναμη Καρδιάς...

Θέλω να σας καλωσορίσω σε αυτή τη διαδρομή συναισθημάτων μου... Μέσα από τις δικές μου μαντινάδες.... Η ζωή ποτέ δεν μας τα φέρνει όπως εμείς τα ονειρευόμαστε... Υπάρχουν οι καλές στιγμές και οι κακές... 

Κι εδώ συνεχίζω με μια μαντινάδα μου....

Δεν είχα το προνόμιο να βγάνω μαντινάδες
μα η μοίρα το επέλεξε κι εδά τσι γράφω αράδες

Μέσα από τις μαντινάδες παίρνω δύναμη και βγάζω το κάθε συναίσθημά μου, "παγουδιώ" που λέγανε και οι παλιοί άνθρωποι... Στη ζωή μου γνώρισα πολλούς ανθρώπους... Άργησα όμως να ξεχωρίσω τους κακούς...
Και δυστυχώς αυτοί ήταν περισσότεροι από τους καλούς. Υπάρχει πάντα γύρω μας η κακία, η εκμετάλλευση και η ψευτιά.
Πρέπει να καταλάβουμε ότι η ζωή μας είναι σύντομη... Ότι τα χρόνια περνάνε πολύ γρήγορα... Πρέπει να εκφράσουμε την αγάπη μας... Και να μην προσπαθούμε να κρίνουμε... Να εκμεταλλευόμαστε... Και να μειώνουμε τους γύρω μας. Απλά και μόνο για να ανέβουμε σε αξία, εμείς.
Δεν θα σας κουράσω άλλο... Απλά θα σας επισημάνω ότι πιο δυνατό συναίσθημα από την Αγάπη δεν υπάρχει...

2 σχόλια:

  1. Αριστέα είναι καταπληκτικό! Το ταλέντο σου είναι ξεχωριστό... Συνέχισε... Περιμένουμε από σένα πολλά. Πηγή έπνευσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαρίστω πολύ κυρίε νίκο....!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή